Faq foto

Uw veel gestelde vragen worden beantwoord

Als je nog steeds twijfelt of je vooruitgang zult boeken en je niveau van Engels zult verbeteren door middel van Speakingathome, bekijk dan onze antwoorden

Arrow
  1. Hoe zijn lessen Engels met Speakingathome??
  2. Welk niveau Engels heb ik nodig?
  3. Voor wie zijn jullie pakketten met online Engelse lessen ontworpen??
  4. Wat zijn de openingstijden?
  5. Wat zijn de kosten van Speakingathome lessen Engels via Skype?
  6. Hoe kan ik me aanmelden voor lessen bij jullie?
  7. Hoe werkt de betaalmethode via bankoverschrijving??
  8. Hoe kan ik een Skype-account aanmaken?
  9. Zijn alle leraren native speakers?
  10. Hoe ver van tevoren kan ik mijn lessen inplannen?
  11. Kan ik reeds geboekte lessen annuleren?
  12. Hoe worden reeds gereserveerde lessen geannuleerd?
  13. Kan een leraar een Engelse les die al bij mij is gepland annuleren?
  14. Verlopen online cursussen Engels waarvoor ik me aanmeld bij Speakingathome?
  15. Kan ik de lessen van Speakingathome ontvangen vanaf mijn telefoon of tablet?
  16. Kan ik de audio van mijn lessen na elke les in mp3-formaat ontvangen?
  17. Is het gebruik van een koptelefoon verplicht?
  18. Welke stappen kan ik nemen om de kwaliteit van videoconferenties te optimaliseren?
  19. Kunnen jullie een factuur van mijn aankoop afgeven?

1. Hoe zijn lessen Engels met Speakingathome??

Het zijn online conversatielessen, via Skype, met één leerling en leraar die zich voornamelijk richten op het verbeteren en ontwikkelen van je gesproken Engels.

2. Welk niveau Engels heb ik nodig?

Het is raadzaam om een basisniveau te hebben, om een minimum aan conversatie te kunnen voeren. Schrijf je bij twijfel in voor je eerste les van 30 minuten, deze is gratis. Zo kun je onze methode testen zonder dat je je ergens aan hoeft te binden.

3. Voor wie zijn jullie pakketten met online Engelse lessen ontworpen??

Onze studenten hebben verschillende redenen of motivaties om hun Engels te willen verbeteren: zaken, werk, studies, interviews, als hobby, First, IELTS, TOEFL-examenvoorbereiding, enz..

4. Wat zijn de openingstijden?

Elke docent biedt beschikbaarheid op een ander tijdstip aan. We zijn zelfs in het weekend beschikbaar, waarin we ook lesgeven op onze school. Onze studenten boeken hun lessen binnen de beschikbare tijdsbestekken die door de docenten worden aangeboden. Op een typische dag hebben we meestal tijdvakken beschikbaar van 8:30 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds (GMT+1, Duitsland, Frankrijk, Italië en Spanje). Onthoud dat de lesroosters die je op onze kalender reserveert uitgedrukt worden in de tijdzone die je op je computer ingesteld heb staan.

5. Wat zijn de kosten van Speakingathome lessen Engels via Skype?

De prijzen zijn gevarieerd en zijn betaalbaarder dan de meeste gecontracteerde lessen. Je kunt onze prijzen hier inzien.

6. Hoe kan ik me aanmelden voor lessen bij jullie?

Op een eenvoudige, snelle en volledig geautomatiseerde manier, je hoeft niet te bellen of contact op te nemen met een telemarketeer. Het betalingsproces verloopt via creditcard / bankpas, bankoverschrijving of Paypal. Je kunt al onze cursussen kopen door op de knoppen "Kopen" of "Contract" op elke pagina te klikken. Dan moet je je registreren of inloggen met je login en op de volgende pagina wordt je gevraagd om de bevestiging van de cursus die je hebt gekozen. Ten slotte word je doorgestuurd naar de pagina van het betalingssysteem dat je hebt geselecteerd. Je pakket van online Engelse lessen wordt actief in ons systeem zodra de betalingsprovider je betaling bevestigt. je kunt uw cursus annuleren en je geld alleen volledig geretourneerd hebben als je dit wenst voor een periode van 30 dagen vanaf de aankoopdatum, annuleringen zijn niet toegestaan zodra het verbruik van de lessen is begonnen.

7. Hoe werkt de betaalmethode via bankoverschrijving??

In tegenstelling tot de betalingsmethoden met creditcard / bankpas of Paypal, is de betalingsmethode van bankoverschrijving niet onmiddellijk, je dient de betaling te verrichten naar de rekening die wordt aangegeven op onze website, en na één of twee dagen zullen we de betaling van je cursus verifiëren en deze toevoegen aan je account.

8. Hoe kan ik een Skype-account aanmaken?

Het is simpel, snel en gratis. Je kunt een Skype-account aanmaken via hier.

9. Zijn alle leraren native speakers?

Ja, al onze docenten zijn native speakers. Ze hebben ervaring en een opleiding Engels lesgeven. Je kunt enkele van onze docenten hier zien (See online English teachers)

10. Hoe ver van tevoren kan ik mijn lessen inplannen?

Je dient alle lessen minimaal 12 uur voor aanvang van de les in te plannen. Het systeem staat je niet toe om dit na de deadline te doen.

11. Kan ik reeds geboekte lessen annuleren?

Ja, mits je dit meer dan 12 uur van tevoren doet. Het systeem staat je niet toe om dit na de deadline te doen.

12. Hoe worden reeds gereserveerde lessen geannuleerd?

Je hoeft de annulering niet door te geven aan je docent. Je kunt de reeds geplande les annuleren met een simpele klik. Ga naar ons systeem, op het hoofdtabblad "Mijn account" zie je aan de rechterkant een lijst van je geboekte en openstaande Engelse lessen, klik op de knop "Annuleren" van de les die je wilt annuleren en dat is alles . Deze optie is alleen beschikbaar 12 uur voor de startdatum van je Engelse les.

13. Kan een leraar een Engelse les die al bij mij is gepland annuleren?

Ja, onze docenten kunnen onvoorziene omstandigheden hebben en kunnen een les zelfs 1 uur voor de starttijd annuleren. Maak je geen zorgen, je tegoed wordt teruggestort en je kunt binnen die beschikbare uren met hem/haar of een andere leraar inplannen.

14. Verlopen online cursussen Engels waarvoor ik me aanmeld bij Speakingathome?

Ja, gecontracteerde cursussen zijn beschikbaar voor 1 jaar vanaf de startdatum, daarna zijn ze niet meer geldig.

15. Kan ik de lessen van Speakingathome ontvangen vanaf mijn telefoon of tablet?

Dit hangt ervan af of je smartphone of tablet dit toestaat, hoewel normaal gesproken elke nieuwe generatie mobiel videoconferenties voor Skype probleemloos mogelijk maakt. In dit geval is het belangrijk dat het internet dat je gebruikt van hoge kwaliteit is en dat je je een plaats bevindt waar lawaai het vermogen van je leraar om naar je te luisteren niet belemmert.

16. Kan ik de audio van mijn lessen na elke les in mp3-formaat ontvangen?

Ja, hoewel in onze Academy-regels staat dat je je leraar aan het begin van de les eraan moet herinneren. Opname is een extra service die onderhevig is aan technische of menselijke fouten bij de opname. Hierdoor is deze service niet verplicht, dus je kunt geen aanspraak maken op de mp3 of het terugvorderen van een tegoed als er een probleem is met deze service. Wanneer de les is afgelopen, moet je een middel verstrekken voor de overdracht van het bestand. We accepteren alleen WeTransfer of Dropbox.

17. Is het gebruik van een koptelefoon verplicht?

Het is niet verplicht, maar het wordt ten zeerste aanbevolen om het meeste uit je les te halen. Door een koptelefoon te gebruiken, vermijd je externe geluiden en concentratieverlies, kun je je leraar veel beter horen en draag je ook veel meer bij aan de kwaliteit van de mp3-opname van je les. Daarom raadt Speakingathome het gebruik van een koptelefoon ten zeerste aan.

18. Welke stappen kan ik nemen om de kwaliteit van videoconferenties te optimaliseren?

Skype is een van de toonaangevende videoconferentiesystemen wereldwijd en de videoconferentiesystemen bieden vaak optimale kwaliteit. Als je merkt dat de les problematisch is in de kwaliteit van de video of audio, controleer dan of er geen software is, zoals EMule, BitTorrent, enz. die bestanden downloadt. Deze programma's gebruiken een aanzienlijke bandbreedte, waardoor er weinig bandbreedte overblijft voor het juiste gebruik van Skype-videoconferenties. Als je ondanks het afsluiten van dit type programma nog steeds problemen ondervindt met uw verbinding, kun je ervoor kiezen om de video voor Skype uit te schakelen en de les alleen in audiomodus bij te wonen. Dit vermindert de behoefte aan bandbreedte van Skype.

19. Kunnen jullie een factuur van mijn aankoop afgeven?

Ja natuurlijk. Je kunt de factuur voor je aankoop opvragen via de menuoptie 'Facturering' nadat je bent ingelogd.